„Loteria pełna złotych” promuje płatki Nestlé (wideo)
Rozpoczęła się „Loteria pełna złotych” promująca płatki śniadaniowe Nestlé (produkowane przez Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Za obsługę akcji odpowiada agencja Unique One.
Promocją objęte są następujące wersje płatków Nestlé: Cini Minis, Nesquik, Chocapic, Cheerios, Cookie Crisp oraz Lion Caramel & Chocolate. Żeby wziąć udział w akcji, należy kupić ich promocyjne opakowanie oraz kod wpisać na stronie nestle-cereals.com/golden-cereal.
Uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę codzienną w wysokości 100 zł lub 500 zł. Ponadto każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu nagrody głównej - 10 tys. zł.
Loteria zaczęła się 24 września 2018 i potrwa do 2 grudnia.
Za przygotowanie i obsługę loterii odpowiada agencja Unique One.
Promocję wspiera kampania reklamowa obejmująca m.in. telewizję.
Dołącz do dyskusji: „Loteria pełna złotych” promuje płatki Nestlé (wideo)