Nescafe Dolce Gusto rusza z nową platformą „Robi się ciekawie”
„Robi się ciekawie” to nowy claim oraz nazwa nowej platformy marki Nescafe Dolce Gusto. Nową ideę, spoty oraz komunikację przygotowała agencja Przestrzeń.
Marka w nowej reklamie pokazuje, że do przygotowania wyjątkowej i smacznej kawy nie są potrzebne żadne wyszukane rozwiązania. Przekonuje, że wystarczy odpowiedni ekspres oraz kapsułka.
Kampania realizowana jest w digitalu i potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.
Za jej koncept odpowiada team kreatywny Ania Końska i Krystian Wojtkowski z agencji Przestrzeń, za strategię Igor Zajda, a obsługą klienta zajęła się Justyna Czauż. 30-sekudnowe spoty wyreżyserował Piotr Matejkowski we współpracy z Graffiti (produkcja), Bites Studio (demo), Głośno (udźwiękowienie) i Orką (postprodukcja).
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Nescafe Dolce Gusto rusza z nową platformą „Robi się ciekawie”