'Naturalny wybór' w kampanii Vitax Twoja Chwila
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa herbat Vitax Twoja Chwila. Akcję pod hasłem "Naturalny wybór" przygotowały agencje Soul and Mind i Hossa Advertising oraz dom mediowy Optimum Media OMD.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa linii herbat Twoja Chwila marki Vitax pokazuje, że wybierać ich smaki można tak samo dowolnie jak stacje radiowe w poszukiwaniu muzyki. Przekaz pod hasłem "Naturalny wybór" nawiązuje do pozycjonowania brandu w oparciu o zgodność z upodobaniami, nastrojem i smakiem chwili.
Akcja od 2 listopada jest prowadzona w TVP, Polsacie, TVN, TV4, TVP Info oraz stacjach z pakietu At Media. Kreację kampanii - zaplanowanej do Bożego Narodzenia - przygotowała agencja Soul and Mind, spot wyprodukowała agencja Hossa Advertising, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: 'Naturalny wybór' w kampanii Vitax Twoja Chwila