Natur Produkt Zdrovit wybrał Havas Media
Havas Media Group zwyciężył w konkursie ofert na planowanie i zakup mediów telewizyjnych do kampanii firmy Natur Produkt Zdrovit, która jest właścicielem takich marek jak Lacalut, Skrzypowita i Molekin D3.

W konkursie brały udział jeszcze dwie inne agencje mediowe, Zdrovit nie podaje ich nazw. Firma nie ujawnia też okresu, na jaki zawarła umowę z Havas Media Group.
Umowa obowiązuje od stycznia br. i obejmuje optymalizowanie, planowanie i zakup mediów do kampanii telewizyjnych co najmniej kilkunastu marek z portfolio Zdrovitu.
W okresie od stycznia do września 2015 roku Natur Produkt Zdrovit wydał na reklamy swoich produktów w mediach tradycyjnych ponad 130 mln zł, o 46,5 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media - zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Natur Produkt Zdrovit wybrał Havas Media