„National Geographic” umacnia się na pozycji lidera pism podróżniczych
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych umocnił się „National Geographic Polska”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Voyage”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w styczniu 2013 roku wyniosła 60 959 egz. i była o 12,98 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy zmalał o 9,04 proc. i uplasował się na poziomie 26 188 egz.
Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie sprzedał się on w liczbie 11 307 egz. po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 14,11 proc.
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |
2013 | 2012 | |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
National Geographic Edycja Polska | 60959 | 53955 |
Traveler | 26188 | 28792 |
Voyage - Magazyn o Podróżach | 11307 | 13165 |
Podróże - Magazyn Turystyczny | 8433 | 8278 |
Również w porównaniu do grudnia 2012 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 26,42 proc.) pochwalić się mógł „National Geographic Polska”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „NG Traveler” - było to 1,57 proc.
Wirtualnemedia.pl | miesiąc | |
styczeń 2013 | grudzień 2012 | |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
National Geographic Edycja Polska | 60959 | 48219 |
Traveler | 26188 | 26605 |
Voyage - Magazyn o Podróżach | 11307 | 11313 |
Podróże - Magazyn Turystyczny | 8433 | 8094 |
Dołącz do dyskusji: „National Geographic” umacnia się na pozycji lidera pism podróżniczych