Naoczni świadkowe w reklamie Starazolinu
Rozpoczęła się kampania reklamowa kropli do oczu Starazolin produkowanych przez Polpharmę. Kampanię zrealizowała agencja Opus B.
Wystartowała ogólnopolska kampania telewizyjna marki Starazolin – kropli na różne dolegliwości oczu. To kolejna wspólna realizacja Opus B i Polpharma.
Ważnym elementem stworzonej platformy kreatywnej jest kod kolorystyczny dopasowany do opakowania produktu, dzięki czemu można ją rozwijać na kolejne SKU. Kody kolorystyczne mają na celu ułatwienie farmaceucie rekomendacji, a pacjentowi zakupu odpowiednich kropli Starazolin.
Kampania obejmuje emisję spotów reklamowych w wybranych stacjach tv oraz w internecie. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B. Jest to kolejny projekt, jaki agencja przygotowuje dla Polpharmy.
Za produkcję spotu, który wyreżyserowała Monika Kmita odpowiada Dynamo.
Dołącz do dyskusji: Naoczni świadkowe w reklamie Starazolinu