„Naładuj swój zespół świąteczną energią” w bożonarodzeniowej kampanii Sodexo
Firma Sodexo zaczęła kampanię reklamującą oferowane przez siebie usługi motywacyjne dla pracowników z okazji Bożego Narodzenia. Akcja, przygotowana przez firmy marketingowe Peppermint, Mindshare Polska i ConTrust Communication, przebiega pod hasłem „Naładuj swój zespół świąteczną energią”.
Kampania Sodexo koncentruje się na pozytywnych emocjach, które towarzyszą świątecznej atmosferze. Głównym celem działań jest uzmysłowienie pracodawcom, że dobrą energią można i trzeba się dzielić - nie tylko z pracownikami, ale również z potrzebującymi.
Akcja promuje m.in. nową edycję limitowanej Karty Podarunkowej Stop Hunger, z której z każdej transakcji zrealizowanej przez pracowników w sieci partnerów Sodexo przekaże złotówkę na rzecz dofinansowania świątecznych posiłków podopiecznym Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Dodatkowo dołączany do Kuponów i Kart Podarunkowych Sodexo pakiet promocji daje zatrudnionym możliwość zrobienia udanych, świątecznych zakupów z wykorzystaniem rabatów. Z kolei na stronie DlaCiebie.sodexo.pl i w aplikacji mobilnej Sodexo Dla Ciebie użytkownicy Kart i Kuponów mogą przeglądać bogatszy katalog ofert, kupować e-vouchery i korzystać z mobilnych promocji sięgających 55 proc.
Akcja reklamowa obejmuje prasę (tytuły opiniotwórcze) oraz internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja Peppermint, za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska, a za działania public relations - agencja ConTrust Communication.
Dołącz do dyskusji: „Naładuj swój zespół świąteczną energią” w bożonarodzeniowej kampanii Sodexo