SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2011 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (listopad 2011 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?

Biznes, finanse, prawo

Strony Onetu z tej kategorii miały minimalnie mniej użytkowników niż miesiąc wcześniej, za to sporo więcej - o prawie 9 mln - odsłon. Serwisy Money.pl zanotowały minimalny spadek odwiedzalności, a strony WP i Orange - nieznaczny wzrost. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło ponad 435 tys. użytkowników, wykonując prawie 2,5 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo 3 903 612 83 880 702 20,48% tak
2 Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo 3 537 910 46 043 141 18,56% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Biznes, finanse… 3 242 003 58 713 422 17,01% tak
4 Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo 2 921 547 26 433 025 15,33% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo 1 887 697 20 783 508 9,90% tak
6 Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo 1 538 222 38 836 913 8,07% tak
7 Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo 1 314 366 24 568 471 6,89% tak
8 egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo 876 945 5 234 777 4,60% tak
9 Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo 823 856 6 441 042 4,32% tak
10 nf.pl 744 618 8 697 049 3,91% tak
11 Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo 670 704 3 175 885 3,52% tak
12 Grupa PTWP 628 882 6 821 550 3,30% tak
13 Grupa Spolecznosci.pl - Biznes, finanse, prawo 459 836 2 914 188 2,41% tak
14 wirtualnemedia.pl 436 383 2 494 473 2,29% tak
15 Grupa Gofin.pl 360 229 - 1,89%  
16 biznesforum.pl 323 293 - 1,70%  
17 totalmoney.pl 321 962 - 1,69%  
18 Grupa Puls Biznesu - Biznes, finanse, prawo 321 875 5 499 723 1,69% tak
19 Grupa Inwestycje.pl - Biznes, finanse, prawo 313 569 2 858 330 1,64% tak
20 krs-online.com.pl 292 570 - 1,53%  


Informacje i publicystyka

Witryny informacyjne Onetu zanotowały ponad 200 tys. użytkowników i 15 mln odsłon mniej niż w październiku. Minimalnie spadła też odwiedzalność stron Gazeta.pl, za to wzrosła - serwisów WP i Orange.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka 6 369 655 256 433 869 33,41% tak
2 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Informacje i … 6 279 757 252 316 120 32,94% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka 5 501 404 185 915 536 28,86% tak
4 Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 3 965 899 62 570 364 20,80% tak
5 Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka 3 934 010 98 763 467 20,64% tak
6 Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka 3 309 138 69 962 049 17,36% tak
7 Grupa TVN - Informacje i publicystyka 2 541 319 86 482 090 13,33% tak
8 Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka 2 028 141 52 011 410 10,64% tak
9 Grupa Murator - Informacje i publicystyka 1 980 426 18 972 377 10,39% tak
10 Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka 1 282 690 20 983 301 6,73% tak
11 Grupa TVP - Informacje i publicystyka 1 183 161 10 339 004 6,21% tak
12 Grupa Next Infor - Informacje i publicystyka 1 126 177 17 862 629 5,91% tak
13 Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka 1 018 669 12 215 381 5,34% tak
14 trojmiasto.pl 999 553 54 161 124 5,24% tak
15 Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka 819 670 19 944 958 4,30% tak
16 Grupa Gery.pl - twojapogoda.pl 808 676 10 959 531 4,24% tak
17 Grupa Google - Informacje i publicystyka 781 339 - 4,10%  
18 Grupa Teleman.pl - Informacje i publicystyka 506 300 - 2,66%  
19 salon24.pl 464 032 9 161 291 2,43% tak
20 wprost.pl 459 482 2 390 898 2,41% tak


Kultura i rozrywka

YouTube’a odwiedziło 665 tys. polskich użytkowników więcej niż w październiku. Strony WP i Orange z tej kategorii zyskały ponad 300 tys real i users, dzięki czemu awansowały z pierwszego na trzecie miejsce. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 youtube.com 12 968 238 - 68,03%  
2 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka 6 346 490 345 018 106 33,29% tak
3 Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka 6 334 383 322 751 261 33,23% tak
4 Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka 5 980 515 656 121 236 31,37% tak
5 demotywatory.pl 4 175 307 - 21,90%  
6 Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka 3 928 192 251 838 736 20,61% tak
7 kwejk.pl 3 712 597 - 19,48%  
8 filmweb.pl 3 668 424 206 901 455 19,24% tak
9 tekstowo.pl 3 170 906 - 16,63%  
10 Grupa Spilgames 3 133 845 - 16,44%  
11 Grupa Google - Kultura i rozrywka 2 480 966 - 13,01%  
12 Grupa TVN - Kultura i rozrywka 2 456 327 87 919 447 12,89% tak
13 Grupa Murator - Kultura i rozrywka 1 996 924 29 489 611 10,48% tak
14 besty.pl 1 972 803 - 10,35%  
15 Grupa Gazeta.pl - Kultura i rozrywka 1 930 505 33 575 876 10,13% tak
16 edarling.pl 1 898 366 - 9,96%  
17 cda.pl 1 771 782 31 980 627 9,29% tak
18 wiocha.pl 1 692 556 - 8,88%  
19 Grupa Gry-online.pl 1 543 420 36 018 540 8,10% tak
20 wyspagier.pl 1 518 525 91 577 904 7,97% tak


Motoryzacja

Serwisy motoryzacyjne Allegro straciły w skali miesiąca ponad 200 tys. użytkowników i prawie 30 mln odsłon. Strony Onetu z tej kategorii zanotowały podobne wyniki jak miesiąc wcześniej, a witryny WP i Orange osiągnęły nieznaczny wzrost. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro.pl - Motoryzacja 4 050 669 362 315 537 21,25% tak
2 Grupa Onet.pl - Motoryzacja 2 067 453 45 209 845 10,85% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja 2 002 741 28 846 073 10,51% tak
4 Grupa Interia.pl - Motoryzacja 1 333 856 22 428 711 7,00% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja 1 231 950 17 498 255 6,46% tak
6 autocentrum.pl 1 155 055 23 012 526 6,06% tak
7 Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja 1 009 082 11 172 355 5,29% tak
8 Grupa Polskapresse - Motoryzacja 868 984 17 031 645 4,56% tak
9 Grupa V10.pl - Motoryzacja 688 538 6 985 075 3,61% tak
10 Grupa Auto.pl 649 862 7 892 097 3,41% tak
11 Grupa Mobile 600 528 - 3,15%  
12 Grupa O2.pl - Motoryzacja 404 152 5 272 045 2,12% tak
13 Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl 352 149 2 007 854 1,85% tak
14 Grupa Next Infor - Motoryzacja 330 266 979 868 1,73% tak
15 Grupa Blomedia - autokult.pl 300 996 3 585 967 1,58% tak
16 test-jazdy.pl 292 396 - 1,53%  
17 scigacz.pl 280 268 3 234 947 1,47% tak
18 motonews.pl 260 690 - 1,37%  
19 etransport.pl 246 746 - 1,29%  
20 autogielda.pl 201 282 5 454 399 1,06% tak


Budownictwo i nieruchomości

Strony Gazeta.pl z tej kategorii odwiedziło ponad 250 tys. użytkowników mniej, którzy jednak wykonali minimalnie większą liczbę odsłon niż miesiąc wcześniej. Serwisy Muratora i Allegro zanotowały podobne wyniki jak w październiku. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości 1 594 678 32 694 078 8,37% tak
2 Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości 1 465 804 18 162 972 7,69% tak
3 Grupa Allegro.pl - otodom.pl 1 035 936 33 355 200 5,43% tak
4 Grupa Oferty.net 748 144 16 518 139 3,92% tak
5 Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości 725 292 27 629 929 3,80% tak
6 Grupa E-budownictwo.pl - Budownictwo, nieruchomości 644 414 5 365 485 3,38% tak
7 Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości 539 196 30 729 089 2,83% tak
8 Grupa Avt.pl - Budownictwo, nieruchomości 520 426 2 448 909 2,73% tak
9 Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl 471 089 8 815 363 2,47% tak
10 Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości 350 358 7 003 853 1,84% tak
11 Grupa Onet.pl - Budownictwo, nieruchomości 320 251 7 555 836 1,68% tak
12 skyscrapercity.com 314 331 - 1,65%  
13 Grupa Szybko.pl - Budownictwo, nieruchomości 308 287 4 558 773 1,62% tak
14 Grupa Morizon S.A. 275 143 2 953 859 1,44% tak
15 Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości 274 863 - 1,44%  
16 Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości 253 459 1 520 012 1,33% tak
17 Grupa Projektoskop.pl - Budownictwo, nieruchomości 236 137 1 988 818 1,24% tak
18 Grupa Money.pl - dom.money.pl 223 131 2 051 868 1,17% tak
19 swiatkwiatow.pl 218 742 1 694 452 1,15% tak
20 Grupa KRN Media 203 576 3 067 931 1,07% tak


Edukacja

Strony Wikipedii miały nieznacznie więcej polskich użytkowników niż przed miesiącem, za to witryny edukacyjne Google - nieco mniej. Za to serwisy Gazeta.pl z tej kategorii zyskały prawie 400 tys. real users i 10 mln odsłon. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wikipedia - Edukacja 9 677 230 - 50,76%  
2 Grupa Google - Edukacja 5 740 870 - 30,12%  
3 Grupa Gazeta.pl - Edukacja 3 971 572 38 153 223 20,83% tak
4 zadane.pl 3 000 873 - 15,74%  
5 Grupa Onet.pl - Edukacja 2 759 680 14 808 367 14,48% tak
6 bryk.pl 2 146 555 10 811 466 11,26% tak
7 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Edukacja 1 717 658 18 069 150 9,01% tak
8 klp.pl 1 115 775 - 5,85%  
9 shvoong.com 1 099 324 - 5,77%  
10 szkolnictwo.pl 1 091 466 - 5,73%  
11 Grupa GG Network - Edukacja 1 036 294 11 414 652 5,44% tak
12 Grupa Ling.pl 897 314 5 232 208 4,71% tak
13 translate.pl 894 999 - 4,69%  
14 Grupa Netstel - Edukacja 826 868 - 4,34%  
15 Grupa O2.pl - sjp.pl 740 876 9 005 890 3,89% tak
16 Serwisy edukacyjne PWN 692 151 3 813 161 3,63% tak
17 Grupa Edgard 659 799 - 3,46%  
18 translatica.pl 655 450 - 3,44%  
19 pl.bab.la 626 894 - 3,29%  
20 edux.pl 612 467 - 3,21%  


 

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2011 roku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olaf
Co to jest za serwis Grypa Gazeta.pl czy Grupa Axel Spinger? Nie znam takich stron. Podawanie tego typu zestawienia pod tytułem "Najpopularniejsze serwisy tematyczne" to przecież idiotyzm.
Jeden serwis = jeden wynik. Co mnie obchodzi, że Gazeta ma 5 albo i 10 serwisów poświęconych budownictwu. Który z nich jest jest najpopularniejszy, to mnie interesuje. Może się bowiem okazać, że dzieląc wynik tzw. "Grupy" żaden z serwisów nie załapie się w rankingu!
0 0
odpowiedź
User
jfjg
No nie dziwię Ci się Olaf, ja też nie znam serwisu Grypa.gazeta.pl - choć wiesz, pewnie chodzi o jakieś medyczne sprawy. A swoją drogą to w listopadzie panowała epidemia grypy, może stąd taka popularność... ;)
0 0
odpowiedź