Najlepiej zarabiające magazyny kolorowe
Tygodnik "Newsweek Polska" odnotował największe wpływy reklamowe w2008 roku, ostro w dół "Wprost". Wszystkie monitorowane magazynyzarobiły z reklam 2,6 mld zł.
"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) zanotował w 2008 rokuwzrost cennikowych wpływów netto z reklam do 123 mln zł (więcej o10,6 mln zł wobec analogicznego okresu 2007 roku) - wynika zmonitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitorprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się "Polityka" (Polityka SpółdzielniaPracy) - 108,14 mln zł (4,9 mln zł mniej niż w 2007 r.).
Trzecie miejsce przypadło dla tygodnika "Wprost" (AWR Wprost) -98,69 mln zł (spadek o 26 mln zł).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w 2008 roku 2,6 mld złwobec 2,4 mld zł w 2007 r.
Rok /Miesiąc | I-XII.2008 |
TOPMedium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 2 637 983 450 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 123197 054 zł |
POLITYKA | 108144 554 zł |
WPROST | 98 695930 zł |
TELE TYDZIEŃ | 97 146728 zł |
VIVA | 81 925826 zł |
Rok /Miesiąc | I-XII.2007 |
TOPMedium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 2437 076 114 zł |
WPROST | 124924 068 zł |
POLITYKA | 113123 065 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 112516 093 zł |
VIVA | 78 900917 zł |
CLAUDIA | 75 385660 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.
Raport
Dołącz do dyskusji: Najlepiej zarabiające magazyny kolorowe