Pięć polskich projektów wyróżnionych na European Excellence Awards 2019
Polskie agencje i firmy otrzymały łącznie dwie nagrody główne i trzy nominacje w konkursie European Excellence Awards 2019 dla najlepszych projektów komunikacyjnych w Europie.
Kampania „Jestem zagrożonym gatunkiem”, którą agencja Imago Public Relations wspólnie z Agencją 2012 zrealizowały dla WWF Polska, została nagrodzona w konkursie w dwóch kategoriach: social media oraz najlepsza kampania w krajach: Polska, Ukraina, Republika Mołdawii. W tej drugiej kategorii nominowano też Bank Gospodarstwa Krajowego za kampanię Dzień Pracownika oraz Hi.agencję i OneMulti za projekt #niezaklinaj na rzecz Polskiej Izby Ubezpieczeń.
W kategorii brand relationship nominowano kampanię "Mali ratownicy", którą na zlecenie marki Volkswagen zrealizowały PHD Media House, Public Dialog i El Padre.
Tytuły European Excellence Awards przyznawane są za wybitne osiągnięcia w dziedzinie PR i komunikacji od 2007 roku.
Gala wręczenia nagród European Excellence Awards 2019 odbyła się 29 listopada w Lizbonie.
Dołącz do dyskusji: Pięć polskich projektów wyróżnionych na European Excellence Awards 2019