„Nadchodzi wyjątkowa chwila” w kampanii wprowadzającej T-Mobile
W ciągu kilku dni rozpocznie się kampania reklamowa wspierająca rebranding sieci Era na T-Mobile. Akcję na zlecenie PTC przygotowały firmy G7, Saatchi&Saatchi i Starcom.
Kampania wspierająca rebranding Ery na T-Mobile rozpocznie się w najbliższych dniach od odsłony teaserowej. Będą w niej wykorzystywane reklamy, w których spod plakatu Ery z hasłem „Nadchodzi wyjątkowa chwila” jest stopniowo odsłaniany layout T-Mobile z hasłem „Witaj wśród milionów ludzi na świecie, których łączy T-Mobile”.
>>> Koniec marki Era. 5 czerwca startuje T-Mobile
Teaserowy etap kampanii obejmie telewizję (spoty 10- i 15-sekundowy), prasę oraz outdoor. Kreację przygotowała agencja G7, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Od 5 czerwca, kiedy na polskim rynku oficjalnie zacznie funkcjonować T-Mobile, w kampanii oprócz reklam wizerunkowych pojawią się przekazy sprzedażowe, wspierające nową ofertę sieci. Nie wiadomo na razie, jak długo w akcji będzie podkreślany rebranding Ery na T-Mobile. Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej, mówi że działania wizerunkowe będą prowadzone tak długo, aż T-Mobile osiągnie w Polsce taką samą rozpoznawalność, jaką ma obecnie Era. Tę drugą markę według ostatniego sondażu jako sieć telefonii komórkowej spontanicznie wymienia 29 proc. Polaków.
>>> T-Mobile zastąpi w Polsce Erę – jaka oferta?
Za kolejne reklamy T-Mobile będą odpowiadać agencje G7 i Saatchi&Saatchi (kreacja) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Nadchodzi wyjątkowa chwila” w kampanii wprowadzającej T-Mobile