Mumio, agent 601 i moda na biznes w reklamach skonsolidowanego Plusa (wideo)
Ruszają kampanie reklamowe nowej oferty Plusa promujące również skonsolidowany wizerunek tej sieci. Akcje przygotowały agencje PZL, Young & Rubicam i 303 oraz dom mediowy Media Direction OMD.
W reklamach nowej oferty abonamentowej i mix Plusa występują członkowie kabaretu Mumio. Zresztą już od początku maja emitowany był spot z ich udziałem zapowiadający zmianę pozycjonowania sieci (zobacz tę reklamę). Nowe spoty wymyśliła agencja PZL, wyreżyserował Iwo Zaniewski, a wyprodukowało studio Papaya Films.
>>> Polkomtel konsoliduje Plusa – koniec MixPlusa, Simplusa i 36,6
Reklama oferty abonamantowej informuje, że są w niej teraz dostępne trzy pakiety zwiększające pojemność abonamentu, a telefon Samsung Galaxy Ace można kupić już za 1 zł.
Natomiast reklama Plusa Mix podkreśla, że w tej ofercie smartphone'owej tej taryfy dostępny jest teraz Samsung Galaxy mini - w cenie od 1 zł.
Z kolei kampanię nowej oferty Plus Firm i Plus Internet przygotowały agencja Young & Rubicam (kreacja), firma Film Produkcja (realizacja spotów) oraz Wojciech Smarzowski (reżyseria). Spot Plusa Firmy nosi jest utrzymany w konwencji telenoweli w stylu „Moda na sukces". Przekaz informuje, że stali klienci tej taryfy mogą otrzymać dwa razy więcej minut na rozmowy do wszystkich oraz telefon Nokia E7 Communicator już za 1 zł.
Natomiast reklama oferty Plus Internet nawiązuje do filmów o Jamesie Bondzie. Spot z udziałem agenta 601 informuje, że w ramach tej taryfy prędkość zostaje podwojona przy niezmienionej cenie, natomiast modem USB Huawei E367 HSPA+ jest dostępny od 1 zł.
Z kolei nowe taryfy w Plusie na Kartę wspiera kampania przygotowana przez agencję 303 (kreacja), studio Papaya Films (produkcja) i Simona Cheeka (reżyseria). Reklamy - utrzymane w stylistyce angielskiego sitcomu à la "Hotel Zacisze" - podkreślają, że w ramach tej taryfy można skorzystać z oferty, w której za całą rozmowę w obrębie sieci Plus płaci się 19 groszy.
Wszystkie działania reklamowe rozpoczęły się 13 maja. Za planowanie i zakup mediów na ich potrzeby odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Mumio, agent 601 i moda na biznes w reklamach skonsolidowanego Plusa (wideo)