„Multiżonaty” Tarik promuje multiroom platformy nc+ (wideo)
Platforma nc+ rozpoczęła nową kampanią reklamową usługi multiroom, w której pojawia się postać „multiżonatego” Tarika. Działania prowadzone są w telewizji, radiu, prasie i internecie.
- Fani piłki nożnej czekają na piłkarskie mistrzostwa świata w Brazylii, tak samo zresztą jak „multiżonaty” Tarik, bohater naszego spotu. Jednak Tarik nie mieszka sam, więc żeby nie odbierać swoim sześciu żonom możliwości oglądania telewizji skorzystał z multiroomu. Tym dość egzotycznym przykładem puszczamy oko w kierunku naszych widzów. Chcemy w ten sposób pokazać, że nasza usługa to doskonałe rozwiązanie dla każdego, kto musiał do tej pory dzielić się telewizją z innymi domownikami - mówi Jacek Balicki, dyrektor marketingu platformy nc+.
Spoty telewizyjne można obejrzeć na antenie kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, takich jak m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN24, Discovery Channel, Disney Channel, FOX, MTV Polska, TTV, TVN Style, TVP Sport, TVP Rozrywka i kanały tematyczne nc+. Spoty radiowe emitowane są w m.in. Radiu ZET, Programie III PR i RMF FM. Działania realizowane są też w prasie („Newsweek”, „Polityka”, „Tele Tydzień”, „To & Owo”, „Viva!”, „Show”) i internecie (Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Facebook i YouTube).
Kampanię zaplanował dział marketingu nc+, kreacje przygotowała agencja Saatchi&Saatchi Poland, dedykowaną kampanii stronę internetową zaprojektował Havas Worldwide Group, a media zakupił dom mediowy Zenith Optimedia.
Multiroom to usługa, która pozwala na oglądanie w ramach jednego abonamentu różnych kanałów na kilku odbiornikach telewizyjnych (maksymalnie można podłączyć do sześciu telewizorów). Z okazji zbliżających się piłkarskich Mistrzostw Świata w Brazylii platforma nc+ przygotowała promocję dla nowych abonentów. Mogą oni skorzystać z usługi multiroom na promocyjnych warunkach przez 12 miesięcy.
Platforma nc+ na koniec marca br. miała 2,2 mln abonentów (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Multiżonaty” Tarik promuje multiroom platformy nc+ (wideo)