Multimedia Polska reklamuje „internet dopasowany do Ciebie”
Ruszyła kampania reklamowa oferty internetowej Multimedia Polska. Akcję pod hasłem „2 Mb/s, 20 Mb/s 120 Mb/s – Internet dopasowany do Ciebie” firma przygotowała we wspólnie z agencjami ARBOmedia i Visane.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa dostępu do internetu w Multimedia Polska obejmuje na razie dystrybucję ulotek w największych miastach. W drugiej połowie września akcja ruszy w internecie (reklamy double billboard, rectangle i skyscarper, działania w Google). Ponadto w kampanii wykorzystane będą nośniki typu mobil skyborad, które rozstawione zostaną w 10 najważniejszych lokalizacjach firmy, voicemailig oraz dodatkowe aktywności BTL.
Akcja – przebiegająca pod hasłem „2 Mb/s, 20 Mb/s 120 Mb/s – Internet dopasowany do Ciebie” – jest zaplanowana do połowy listopada. Za dostarczenie rozwiązań kreatywnych do kampanii odpowiada agencja Visane, a wszystkie działania w internecie prowadzi agencja ARBOmedia.
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska reklamuje „internet dopasowany do Ciebie”
U mnie w mieście gdzie jest 50 tyś mieszkańców, chciałem zmienić archaiczny 1Mb od Multimedii na przynajmniej dwa lub sześć. To mi powiedziano, że u mnie nie ma takiej możliwości mimo, że ich oddział mam 500metrów dalej. Jednak konsultantka za wszelką cenę chciała mnie urobić by dostać prowizje od podpisanej nowej umowy i chciała mi ten sam 1Mb wcisnąć lecz na umowę terminową z cyrografem na 2 lata.
Mam u nich 3 usługi a płacę za marny internet jak za zboże, dodatkowo Multimedia jakoś nie wykazuje chęci by położyć światłowód co jest kpiną w obecnej sytuacji gdzie w takim mieście jak moje 1Mb jest szczytem możliwości Mutlimedii, a i ten 1Mb nie chodzi zbyt dobrze.
Wracając do narzucającej się konsultantki, gdy powiedziałem, że chętny jestem na zmianę ale na dwa lub sześć megabitów to stwierdziła by podpisać umowę na 2Mb a później się zobaczy czy są możliwości techniczne. W praktyce byłoby tak, że po podpisaniu cyrografu to ja się będę musiał wozić z problemem i odkręcać całą sytuację a nie Multimedia i nie konsultantka która zgarnęła łosia i dostała prowizje.
Napisze jeszcze o TV.
Mam pakiet Cyfrowy dom, jest to w sumie garstka podstawowych 41 kanałów.
Niestety namieszali w numeracji kanałów, w dodatku dla tych których nie mam wykupionych w pakiecie wyświetla się, że kanał zablokowany, tak więc mam przekładańca raz kanał który mam raz czarny ekran z przewijającym się napisem, oczywiście mogę niby stworzyć profil ulubione i ustawić tam tylko to co mam. Ale po jaką cholerę skoro płacę za pakiet Cyfrowy Dom to nich serwują tylko ten pakiet bez czarnego ekranu dla kanałów których nie mam wykupionych. W ich dekoderze ustawianie tego jest istną katorgą bo trzeba klikać po jednym kanale i dodawać do ulubionych nie widząc od razu który jest zablokowany, a który nie.
Na początku Multimedia stale podnosiła jakość oferty. Obecnie od 2 lat jest stagnacja. Żyłują nas do maksimum. W warszawie za 1Mb płaci się około 20zł w moim mieście 49zł przy 2 dodatkowych usługach.
Tak więc reklama Multimedii na tle tego co się dowiedziałem jest dla mnie istnym żartem bo realnie jest tak, że jestem skazany na zacofany 1Mb, lub 2Mb z niepewną jakością działania tych 2Mb, a reszta to oferta tak naprawdę dla miast tylko Kraków czy Warszawa więc ta cała akcja reklamowa na tle powyższego jest splunięciem w twarz dla takich klientów jak ja.