MullenLowe MediaHub zaplanuje kampanię reklamową Gaspolu
W sierpniu rusza kampania reklamowa marki Gaspol zaplanowana przez dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Współpraca z Gaspolem to efekt zwycięskiego dla MullenLowe MediaHub przetargu. Liczby i nazw pozostałych jego uczestników firmy nie podają.
Konkurs Gaspolu został rozpisany w marcu br. i dotyczył zakupu kampanii telewizyjnej. Kampanię zaplanowano w dwóch odsłonach - pierwsza miała miejsce w maju, druga ruszy w sierpniu. Kampania jest prowadzona na głównych antenach TVP, w TVN, a także w wybranych stacjach tematycznych z portfolio Polsatmedia, TVP, Premium TV oraz IDMnet.
To czwarte zlecenie pozyskana przez MullenLowe MediaHub w tym roku. Agencja zwyciężyła w przetargu Transgourment Polska na obsługę marki Selgros Cash & Carry. W przetargu tym brały udział cztery domy mediowe. Jego efektem była pierwsza kampania wizerunkowa Selgros Cash & Carry, prowadzona głównie w telewizji.
Agencja rozpoczęła także obsługę firmy Oleofarm, właściciela takich marek, jak: D-Vitum, Collaflex, Destresan i Oleje Świata. Współpraca pomiędzy firmami dotyczy przede wszystkim aktywności w telewizji, ale także działań w prasie i internecie.
MullenLowe MediaHub w br. wygrał również ponadregionalny przetarg na obsługę marki CCC. Działania mediowe w ramach tej współpracy realizowane będą w Polsce oraz na trzech innych rynkach: w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji. Pierwszym efektem współpracy była kampania reklamowa „Go for more”.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub zaplanuje kampanię reklamową Gaspolu