Stacje paliw Moya promują się loterią konsumencką (wideo)
Sieć stacji paliwowych Moya (należy do Anwim SA) rozpoczęła ogólnopolską loterię, w której nagrodami są samochody Skoda Fabia oraz bony na paliwo. Za jej organizację odpowiada Good Agency.
Loteria jest jednym z głównych elementów kampanii promocyjnej, która opiera się na idei dzielenia się radością z wygranej. Promocja na stacjach Moya trwa do 12 listopada br. W tym okresie, tankując na stacjach Moya dowolne paliwo za minimum 100 złotych, klienci otrzymają kupony ze zdrapką-kodem, które służą do rejestracji w loterii.
Spośród wszystkich kodów zarejestrowanych na stronie promocja.moyastacja.pl, w trakcie trwania promocji codziennie od poniedziałku do piątku losowane będą bony paliwowe ( dwa po 500 zł) oraz odbędą się trzy losowania głównej wygranej (16 i 30 października oraz 13 listopada) - dwóch samochodów Skoda Fabia. Łączna wartość nagród w loterii wynosi ponad 280 tys. złotych. Każdy ze zwycięzców sam wybiera z kim podzieli się nagrodą - wskazując wybraną osobę na etapie rejestracji kodu.
Loterię wspiera kampania reklamowa, na potrzeby której powstały trzy wersje spotu (15-, 30- i 60-sekundowa) oraz billboardy sponsorskie. Prowadzone są także szeroko zakrojone działania reklamowe w internecie, a na urządzeniach mobilnych zastosowano geotargetowanie - do użytkowników w promieniu 30 km od wybranych stacji Moya będą kierowane spersonalizowane kreacje.
Za organizację loterii odpowiada Good Agency.
Dołącz do dyskusji: Stacje paliw Moya promują się loterią konsumencką (wideo)