Nowy szef strategiczny agencji content marketingowej Wirtualnej Polski. Przeszedł z Burdy
W WP brand studio, wewnętrznej agencji content marketingowa Wirtualnej Polski, funkcję dyrektora strategicznego objął Michał Wojak. Poprzednio pracował w Burda Media Polska.
Michał Wojak w WP brand studio będzie zarządzał departamentem oraz odpowiadał za rozwój kluczowych projektów specjalnych i content marketingowych. Jego zadaniem będzie także tworzenie innowacyjnych rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów.
– Wierzę, że człowiek jest sumą doświadczeń. Zawodowe zbierałem w wielu rolach, miejscach i obszarach tematycznych. To baza, z której zamierzam czerpać, rozpoczynając pracę w Wirtualnej Polsce – topowym wydawnictwie z mocnym DNA jakościowego dziennikarstwa, a jednocześnie liderze rozwiązań technologicznych w branży mediowej – podkreśla.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Poprzednio Michał Wojak przez ponad rok był dyrektorem content studia w Burda Media Polska. Wcześniej odpowiadał za strategię rozwoju i monetyzację działań content marketingowych wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska w obszarze wideo i audio (m.in. za pasmo „Onet Rano”.
Wojak pracował też w TVN Media, platformie nc+ i w Polska Press. Jest wykładowcą podyplomowych studiów marketingu internetowego Uczelni Łazarskiego.
W biurze reklamy Burda Media Polska wraz z odejściem Michała Wojaka nowo utworzone stanowisko strategy, ad product and Content Studio director objęła Monika Ceglińska-Maciak.
Dołącz do dyskusji: Nowy szef strategiczny agencji content marketingowej Wirtualnej Polski. Przeszedł z Burdy