„Moje Mieszkanie” liderem magazynów wnętrzarskich. Tylko „Weranda” na plusie
W styczniu br. na pozycję lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich awansowało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Weranda”, zaś najwięcej stracił magazyn „Dom & Wnętrze”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w styczniu 2015 roku wyniosła 46 754 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 12,58 proc. Tytuł ten w styczniu 2014 roku był jednak drugi.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję spadł miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 20,63 proc. do poziomu 44 408 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”.
Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 512 egz., po spadku o 14,21 proc.
Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo TE-JOT), która odnotowała jedyny wzrost w zestawieniu. Jej średni wynik zwiększył się bowiem o 4,52 proc. do 24 745 egz.
Z kolei największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 40,97 proc., odnotował magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), który spadł z miejsca piątego na szóste - ostatnie. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 7 413 egz.
styczeń |
||||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
102 017 |
46 756 |
46 754 |
92 000 |
53 519 |
53 484 |
Cztery Kąty |
102 500 |
49 210 |
44 408 |
96 000 |
56 342 |
55 949 |
M jak Mieszkanie |
91 500 |
33 697 |
33 512 |
92 000 |
39 128 |
39 065 |
Weranda |
43 600 |
24 745 |
24 745 |
44 100 |
23 675 |
23 675 |
Dobre Wnętrze |
36 000 |
13 161 |
10 767 |
36 500 |
14 799 |
12 371 |
Dom & Wnętrze |
22 300 |
8 460 |
7 413 |
50 000 |
21 583 |
12 558 |
W styczniu 2015 roku w porównaniu do grudnia 2014 jedynym wzrostem, wynoszącym 17,87 proc., pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze”. Z kolei najwięcej straciło „Moje Mieszkanie” - było to 30,58 proc.
ZKDP |
miesiąc |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
styczeń 2015 |
grudzień 2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
102 017 |
46 756 |
46 754 |
102 008 |
67 348 |
67 348 |
Cztery Kąty |
102 500 |
49 210 |
44 408 |
125 000 |
62 455 |
57 090 |
M jak Mieszkanie |
91 500 |
33 697 |
33 512 |
92 400 |
42 787 |
42 702 |
Weranda |
43 600 |
24 745 |
24 745 |
43 800 |
29 046 |
29 046 |
Dobre Wnętrze |
36 000 |
13 161 |
10 767 |
36 955 |
13 973 |
13 758 |
Dom & Wnętrze |
22 300 |
8 460 |
7 413 |
23 295 |
8 415 |
6 289 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem magazynów wnętrzarskich. Tylko „Weranda” na plusie