„Moje Mieszkanie” liderem magazynów wnętrzarskich, „Cztery Kąty” z największym spadkiem
W maju br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Tytuł Agory zanotował największy spadek w zestawieniu, a zyskała tylko „Weranda”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w maju 2016 roku wyniosła 55 835 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 1,50 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem były „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 29,76 proc. do poziomu 35 927 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 34 775 egz., po spadku o 4,81 proc.
Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 9,37 proc. do 7 642 egz.
maj | Dynamika | ||||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 000 | 55 836 | 55 835 | 108 000 | 55 185 | 55 012 | 1,50% |
Cztery Kąty | 90 000 | 40 056 | 35 927 | 107 000 | 56 505 | 51 148 | -29,76% |
M jak Mieszkanie | 91 000 | 34 795 | 34 775 | 91 500 | 36 833 | 36 532 | -4,81% |
Weranda | 43 860 | 21 884 | 21 884 | 43 000 | 27 983 | 27 983 | -21,80% |
Dobre Wnętrze | 35 801 | 13 830 | 11 351 | 35 800 | 15 002 | 12 430 | -8,68% |
Dom & Wnętrze | 22 500 | 11 642 | 7 642 | 20 700 | 7 685 | 6 987 | 9,37% |
W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem, wynoszącym 34,61 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „Dom & Wnętrze”. Z kolei największy spadek odnotowały tutaj „Cztery Kąty” - było to 25,28 proc.
ZKDP | 2016 | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | maj | kwiecień | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 000 | 55 836 | 55 835 | 108 388 | 56 674 | 56 674 | -1,48% |
Cztery Kąty | 90 000 | 40 056 | 35 927 | 120 000 | 53 273 | 48 082 | -25,28% |
M jak Mieszkanie | 91 000 | 34 795 | 34 775 | 91 400 | 45 350 | 45 350 | -23,32% |
Weranda | 43 860 | 21 884 | 21 884 | 43 000 | 27 021 | 27 021 | -19,01% |
Dobre Wnętrze | 35 801 | 13 830 | 11 351 | 35 800 | 14 578 | 12 049 | -5,79% |
Dom & Wnętrze | 22 500 | 11 642 | 7 642 | 24 620 | 10 548 | 5 677 | 34,61% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem magazynów wnętrzarskich, „Cztery Kąty” z największym spadkiem