„Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją. Rynek sprzedaży pism wnętrzarskich
Pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w sierpniu br. należała do „Mojego Mieszkania”, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazły się z kolei „Cztery Kąty”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w sierpniu 2016 roku wyniosła 57 171 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 9,52 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 8,66 proc. do poziomu 42 407 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 34 986 egz., po spadku o 12,94 proc. - największym w zestawieniu.
ZKDP |
sierpień |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
108 000 |
57 232 |
57 171 |
108 037 |
62 414 |
52 201 |
9,52% |
M jak Mieszkanie |
91 400 |
52 487 |
42 407 |
92 248 |
40 160 |
39 027 |
8,66% |
Cztery Kąty |
77 000 |
38 540 |
34 986 |
96 000 |
44 554 |
40 184 |
-12,94% |
Weranda |
42 200 |
25 375 |
25 375 |
42 300 |
27 226 |
27 226 |
-6,80% |
Dobre Wnętrze |
35 800 |
13 738 |
13 124 |
35 800 |
14 811 |
14 521 |
-9,62% |
W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 26,28 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jedyny spadek w tym ujęciu odnotowały „Cztery Kąty” - było to 14,71 proc.
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
lipiec |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
108 000 |
57 232 |
57 171 |
108 320 |
49 385 |
49 323 |
15,91% |
M jak Mieszkanie |
91 400 |
52 487 |
42 407 |
91 202 |
43 664 |
33 583 |
26,28% |
Cztery Kąty |
77 000 |
38 540 |
34 986 |
80 000 |
45 109 |
41 018 |
-14,71% |
Weranda |
42 200 |
25 375 |
25 375 |
43 700 |
23 438 |
23 438 |
8,26% |
Dobre Wnętrze |
35 800 |
13 738 |
13 124 |
35 700 |
12 383 |
11 702 |
12,15% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją. Rynek sprzedaży pism wnętrzarskich