„Moje Mieszkanie” umocniło się na pozycji lidera miesięczników wnętrzarskich w I półroczu 2016
W I półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich umocniło się „Moje Mieszkanie”, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciły „Cztery Kąty”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w I półroczu 2016 roku wyniosła 57 197 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyła się ona o 1,19 proc. - najbardziej w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 5,23 proc. do poziomu 39 463 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 39 087 egz., po spadku o 25,79 proc. - największym w zestawieniu.
ZKDP |
I półrocze |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
108 146 |
57 215 |
57 197 |
107 075 |
56 633 |
56 524 |
1,19% |
M jak Mieszkanie |
91 032 |
41 150 |
39 463 |
91 569 |
43 611 |
41 639 |
-5,23% |
Cztery Kąty |
93 167 |
45 006 |
39 087 |
107 381 |
57 794 |
52 670 |
-25,79% |
Weranda |
43 403 |
25 333 |
25 333 |
43 400 |
25 205 |
25 205 |
0,51% |
Dobre Wnętrze |
35 400 |
13 988 |
11 224 |
35 867 |
13 987 |
11 468 |
-2,13% |
Dom & Wnętrze |
22 724 |
11 684 |
6 941 |
20 917 |
7 928 |
6 994 |
-0,76% |
W czerwcu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do czerwca 2015 roku zmniejszyła się o 3,46 proc. do 53 893 egz.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „M jak Mieszkanie” (34 989 egz.; w dół o 7,83 proc.). Na trzecie miejsce spadły z kolei „Cztery Kąty” (33 100 egz.; spadek o 25,71 proc. - największy w zestawieniu).
ZKDP |
czerwiec |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
108 000 |
53 894 |
53 893 |
108 000 |
55 996 |
55 823 |
-3,46% |
M jak Mieszkanie |
91 000 |
45 009 |
34 989 |
91 515 |
48 256 |
37 963 |
-7,83% |
Cztery Kąty |
87 000 |
47 269 |
33 100 |
106 000 |
49 518 |
44 556 |
-25,71% |
Weranda |
43 700 |
23 648 |
23 648 |
44 000 |
24 166 |
24 166 |
-2,14% |
Dobre Wnętrze |
35 800 |
11 029 |
9 000 |
35 800 |
11 863 |
10 034 |
-10,30% |
Dom & Wnętrze |
20 500 |
13 412 |
5 417 |
20 000 |
7 021 |
6 247 |
-13,29% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” umocniło się na pozycji lidera miesięczników wnętrzarskich w I półroczu 2016