„Moje Mieszkanie” umocniło się na pozycji lidera miesięczników wnętrzarskich w I półroczu 2016
W I półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich umocniło się „Moje Mieszkanie”, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciły „Cztery Kąty”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w I półroczu 2016 roku wyniosła 57 197 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyła się ona o 1,19 proc. - najbardziej w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 5,23 proc. do poziomu 39 463 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 39 087 egz., po spadku o 25,79 proc. - największym w zestawieniu.
ZKDP | I półrocze | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 146 | 57 215 | 57 197 | 107 075 | 56 633 | 56 524 | 1,19% |
M jak Mieszkanie | 91 032 | 41 150 | 39 463 | 91 569 | 43 611 | 41 639 | -5,23% |
Cztery Kąty | 93 167 | 45 006 | 39 087 | 107 381 | 57 794 | 52 670 | -25,79% |
Weranda | 43 403 | 25 333 | 25 333 | 43 400 | 25 205 | 25 205 | 0,51% |
Dobre Wnętrze | 35 400 | 13 988 | 11 224 | 35 867 | 13 987 | 11 468 | -2,13% |
Dom & Wnętrze | 22 724 | 11 684 | 6 941 | 20 917 | 7 928 | 6 994 | -0,76% |
W czerwcu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do czerwca 2015 roku zmniejszyła się o 3,46 proc. do 53 893 egz.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „M jak Mieszkanie” (34 989 egz.; w dół o 7,83 proc.). Na trzecie miejsce spadły z kolei „Cztery Kąty” (33 100 egz.; spadek o 25,71 proc. - największy w zestawieniu).
ZKDP | czerwiec | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 000 | 53 894 | 53 893 | 108 000 | 55 996 | 55 823 | -3,46% |
M jak Mieszkanie | 91 000 | 45 009 | 34 989 | 91 515 | 48 256 | 37 963 | -7,83% |
Cztery Kąty | 87 000 | 47 269 | 33 100 | 106 000 | 49 518 | 44 556 | -25,71% |
Weranda | 43 700 | 23 648 | 23 648 | 44 000 | 24 166 | 24 166 | -2,14% |
Dobre Wnętrze | 35 800 | 11 029 | 9 000 | 35 800 | 11 863 | 10 034 | -10,30% |
Dom & Wnętrze | 20 500 | 13 412 | 5 417 | 20 000 | 7 021 | 6 247 | -13,29% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” umocniło się na pozycji lidera miesięczników wnętrzarskich w I półroczu 2016