SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Moje Mieszkanie” umocniło się na pozycji lidera miesięczników wnętrzarskich w I półroczu 2016

W I półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich umocniło się „Moje Mieszkanie”, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciły „Cztery Kąty”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w I półroczu 2016 roku wyniosła 57 197 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyła się ona o 1,19 proc. - najbardziej w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 5,23 proc. do poziomu 39 463 egz.

Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 39 087 egz., po spadku o 25,79 proc. - największym w zestawieniu.

ZKDP

I półrocze

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

108 146

57 215

57 197

107 075

56 633

56 524

1,19%

M jak Mieszkanie

91 032

41 150

39 463

91 569

43 611

41 639

-5,23%

Cztery Kąty

93 167

45 006

39 087

107 381

57 794

52 670

-25,79%

Weranda

43 403

25 333

25 333

43 400

25 205

25 205

0,51%

Dobre Wnętrze

35 400

13 988

11 224

35 867

13 987

11 468

-2,13%

Dom & Wnętrze

22 724

11 684

6 941

20 917

7 928

6 994

-0,76%

W czerwcu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do czerwca 2015 roku zmniejszyła się o 3,46 proc. do 53 893 egz.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „M jak Mieszkanie” (34 989 egz.; w dół o 7,83 proc.). Na trzecie miejsce spadły z kolei „Cztery Kąty” (33 100 egz.; spadek o 25,71 proc. - największy w zestawieniu).

ZKDP

czerwiec

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

108 000

53 894

53 893

108 000

55 996

55 823

-3,46%

M jak Mieszkanie

91 000

45 009

34 989

91 515

48 256

37 963

-7,83%

Cztery Kąty

87 000

47 269

33 100

106 000

49 518

44 556

-25,71%

Weranda

43 700

23 648

23 648

44 000

24 166

24 166

-2,14%

Dobre Wnętrze

35 800

11 029

9 000

35 800

11 863

10 034

-10,30%

Dom & Wnętrze

20 500

13 412

5 417

20 000

7 021

6 247

-13,29%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” umocniło się na pozycji lidera miesięczników wnętrzarskich w I półroczu 2016

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl