„Moda na kolory!” - Whirlpool, Ariel i Monnari ze wspólną promocją
Od 10 października trwa wspólna akcja promocyjna sprzętu Whirlpool, kapsułek piorących Ariel i odzieży Monnari. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Albedo Marketing.
W ramach promocji „Moda na kolory!” do każdej zakupionej pralki Whirlpool z technologią 6-ty Zmysł Kolor dodawane są szal Monnari z limitowanej kolekcji oraz miesięczny zapas kapsułek piorących Ariel. Celem działań jest wzrost świadomości klientów na temat marek Whirlpool i Ariel, jako ekspertów w dziedzinie skutecznego prania nawet w niskich temperaturach oraz dbania o tkaniny i ich kolory. To kolejna wspólna kampania Whirlpoolu i Monnari, przy czym w tym roku dołączył do niej Ariel.
Akcja - zaplanowana do końca br. - obejmuje też niestandardowe działania reklamowe: w sklepach Monnari umieszczono pralki Whirlpool wystylizowane modowo, co ma podkreślać ich możliwości - podobnie jak kapsułek Ariel - w chronieniu żywych kolorów ubrań. Ponadto na potrzeby kampanii przygotowano materiały POS (ulotki, standy, naklejki na pralki, nakładki na bramki antykradzieżowe, naklejki na witryny salonów Monnari, dyspensery), serwis internetowy modanakolory.pl oraz katalog o tematyce glamour i fashion.
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Albedo Marketing.
Dołącz do dyskusji: „Moda na kolory!” - Whirlpool, Ariel i Monnari ze wspólną promocją