Finalista "MasterChefa" ambasadorem marki Whirlpool
Pod hasłem “Matteo gotuje, Whirlpool asystuje” rozpoczęła się współpraca znanego, włoskiego kucharza Matteo Brunetti z marką Whirlpool. Start działań marketingowych zaplanowany jest na początek sierpnia.
– Do współpracy zaprosiliśmy Matteo Brunetti, który zabierze nas w podróż przez swój kraj i odkryje przed nami możliwości czerpania wyjątkowej satysfakcji z gotowania - mówi Katarzyna Arciszewska-Sawicka, dyrektor marketingu Whirlpool Polska.
W ramach współpracy powstaje m.in. seria spotów o tematyce kulinarnej, która będzie już niebawem dostępna na kanale YouTube marki.
Ambasador kampanii, Matteo Brunetti, jest bohaterem wszystkich filmów, w których z właściwym sobie humorem prezentuje smaki z różnych zakątków Włoch w asyście urządzeń Whirlpool, z intuicyjną technologią 6. Zmysł.
Matteo Brunetti to znany Włoch mieszkający w Polsce. Jest finalistą 6. edycji programu TVN „MasterChef". Od lat rozwija swoje kanały na platformach YouTube, Instagram i TikTok.
Kampania obejmuje digital, kreacje na platformach Mety, YouTube oraz TikToku. Kucharz będzie także twarzą marki na wybranych eventach branżowych.
Dołącz do dyskusji: Finalista "MasterChefa" ambasadorem marki Whirlpool