SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Moda i motoryzacja w wiosennych reklamach Allegro

Allegro.pl zaczęło kampanię reklamującą odzież dostępną w serwisie. Jednocześnie ruszyła akcja zachęcająca do kupowania na portalu opon i innych części zamiennych do samochodów. Działania Allegro realizuje wspólnie z domem mediowym Starcom.

Wiosenna kampania modowa Allegro przebiega pod hasłem „Wyglądaj świetnie, nie przepłacaj”. Reklamy podkreślają, że w serwisie można znaleźć dużo różnych, modnych ubrań w bardzo dobrych cenach. Jednocześnie prezentują wybrane trendy i stylizacje, wraz z ich cenami.

Akcja obejmuje przede wszystkim reklamy w prasie (m.in. „Gala”, „Cosmopolitan”, „Wysokie Obcasy”, „Claudia”, „Viva!”) oraz internecie (m.in. Onet, Interia, WP.pl, Gazeta.pl). Ponadto w serwisie Kobieta.onet.pl ukaże się seria artykułów i porad modowych pod hasłem „Stylizacje Allegro” oraz zostanie przeprowadzony konkursie na najlepszą stylizację. Podobna gra będzie dostępna w aplikacji „Stylove wyzwania” na facebookowym fanpage’u Allegro. Konkursy i porady stylistów znajdą się także w magazynach kobiecych.

Kampanię przygotowały i realizują zespoły marketingu, zarządzania kategoriami i rozwoju treści oraz dział komunikacji korporacyjnej Allegro.


Z kolei kampania oferty motoryzacyjnej Allegro obecnie zachęca do wymiany opon na letnie. Reklamy z trzema przypominającymi o tym kontrolkami podkreślają, że w serwisie dostępny jest szeroki asortyment opon, w atrakcyjnych cenach i z wysyłką gratis. W drugiej odsłonie akcji promowane będą części zamienne do samochodów.

Kampania obejmuje internet (m.in. WP.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, o2.pl, serwisy motoryzacyjne, aplikacje mobilne dla kierowców) oraz radio.

Akcję przygotował zespół marketingu Allegro.pl, a za dobór i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Moda i motoryzacja w wiosennych reklamach Allegro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl