Mobilni użytkownicy chcą oglądać reklamy w zamian za niższerachunki
61 procent mobilnych użytkowników wyraża chęć oglądania reklam naekranach swoich telefonów komórkowych w zamian za obniżeniemiesięcznego rachunku.
36 procent respondentów z tej grupy najbardziej chciałoby, aby wzamian za oglądanie reklam ich rachunki za telefon zostały obniżoneo połowę - informuje serwis Marketing Charts, powołując się nabadanie przeprowadzone przez iGR na zlecenie firmy Transverse.
19 procent badanych chciałoby płacić rachunki tańsze o 25procent, a 7 procent tańsze aż o 75 procent. Z kolei 14 procentzgodziłoby się na oglądanie reklam tylko gdyby zwolniono ichcałkowicie z miesięcznych opłat za telefon komórkowy.
Jednocześnie ponad 1/3 ogółu badanych stwierdziła, że w ogólenie chciałaby oglądać mobilnych reklam, niezależnie od zachęt jakieby im zaoferowano.
Badanie zostało przeprowadzone na grupie 810 mobilnychsubskrybentów w wieku od 18 do 65 lat.
Marketing mobilny
Dołącz do dyskusji: Mobilni użytkownicy chcą oglądać reklamy w zamian za niższerachunki