Adkontekst wprowadza reklamy mobilne
W ofercie kontekstowo-behawioralnej sieci reklamowej Adkontekst (należącej do firmy Netsprint) pojawiły się reklamy na urządzenia mobilne pracujące na różnych systemach operacyjnych.
Przedstawiciele sieci Adkontekst wyjaśniają, że wprowadzenie do jej oferty reklam mobilnych wynika z rosnącego zainteresowania takimi formatami. - Od kilku miesięcy odnotowywaliśmy powtarzające się zapytania o reklamy mobilne, zarówno ze strony reklamodawców z segmentu małych i średnich firm, jak też korporacji - opisuje Łukasz Duda, dyrektor biura reklamy Adkontekst.
W obrębie reklam mobilnych dostępne są formaty testowe, graficzne i tekstowo-graficzne. Reklamodawca może różnicować treść komunikatu w zależności od systemu mobilnego, na którym będzie emitowany. Dostępne są też opcje targetowania: na zainteresowania, kontekstowe, retargetowanie, geolokalizacja, a na wybranych stronach - targetowanie demograficzne.
W marcu br. ruch z urządzeń mobilnych w serwisach z sieci Adkontekst wyniósł 81 mln odsłon, z czego 61 proc. wykonano na urządzeniach z systemem Android, 34 proc. - na iPadach i iPhone;ach, a 5 proc. - na urządzeniach z innymi systemami operacyjnymi.
Dołącz do dyskusji: Adkontekst wprowadza reklamy mobilne