Młynarz Tomasz Kot reklamuje internet Foton w Netii (wideo)
W ofercie Netii pojawił się Netia Foton - internet o szybkości nawet do 100 Mb/s. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota przygotowana przez firmy PZL, Prime Time, Carat Polska i Value Media.
Netia Foton to nowa nazwa Szybkiego Internetu Max 50 i o wyższych przepustowościach. W ramach usługi dla użytkowników indywidualnych prędkość pobierania wynosi do 100 Mb/s, a wysyłania - do 50 Mb/s (w technologii VDSL - Szybki Internet Max 50, w technologiach: ETTH i FTTH - Szybki Internet Max 100), natomiast dla firm te parametry są dostosowywane według konkretnych potrzeb.
Netia Foton 65,90 zł miesięcznie. Ponadto można go wykupić z pakietem 87 kanałów telewizji cyfrowej i Netia Playerem - za 94,90 zł miesięcznie.
Markę Netia Foton wspiera kampania reklamowa, w której Tomasz Kot wciela się w rolę młynarza, który z rodziną przed domem wpatruje się w obracający się wiatrak pobliskiego młyna. Akcja, w której za kilka tygodni pojawi się drugi spot, obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Prime Time. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet).
Dołącz do dyskusji: Młynarz Tomasz Kot reklamuje internet Foton w Netii (wideo)
na + ladny obrazek chociaz glowy sie kreca a oczy wlepione w jedno miejsce, troche to slabe.
WNIOSEK: INTERNET W NETTI(NA KABLACH ORANGE) W MIARĘ UPŁYWU CZASU ZWALNIA, traci na jakości.... Niedługo rozwiązuję z nimi umowę i przechodzę chyba do kablówki. To żal. Ktoś z Was ma podobnie- znajomy mi mówił, że on miał podobną systuację- im bliżej koniec umowy z Netią tym wolniejszy dają Tobie transfer... Jak znajomy przedłużył umowę to wszystko wróciło do normy....