Minima dla Metropolii
Agencja Minima przygotowała projekty kampanii launchowej dlaczasopisma Metropolia.
Metropolia to miesięcznik prezentujący nieznane dotąd obliczePoznania. Publikuje wywiady z wybitnymi, często nie znanymiszerszej publiczności, artystami i aktywistami - mieszkańcamiPoznania. Jest miejscem dyskusji o przyszłości miasta i jego drodzedo czołówki europejskich metropolii.
W ramach kampanii agencja Minima przygotowała layouty prasowe,citylighty oraz projekt papierowego samolotu. Ten ostatni zostałwykorzystany na potrzeby akcji ambientowej, polegającej nazrzuceniu ów samolotów z wieżowca Akademii Ekonomicznej i innychwysokich budynków Poznania z zaproszeniem na dyskusję o przyszłościmiasta. Papierowy samolot jest bezpośrednim przeniesieniem elementuogłoszenia prasowego, w środowisko miejskie.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Minima dla Metropolii