Mini wafelki Grześki promowane w telewizji
Ruszyła kolejna odsłona kampanii mini wafelków Grześki (Colian). Działania w telewizji przygotowały Just i Initiative.
Na potrzeby kampanii zrealizowano 15-sekundowy spot reklamowy, nawiązujący do charakteru produktu – mini wafelkami łatwo dzielić się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu znajduje się 105 wafelków na jeden kęs.
Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” jest kontynuacją komunikacji marki, rozpoczętej w listopadzie ubiegłego roku. W obecnej odsłonie, kampania potrwa do końca stycznia.
Emisje spotu zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN i TVP) oraz stacjach tematycznych.
Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada agencja Just. Zakup mediów powierzono Initiative.
Dołącz do dyskusji: Mini wafelki Grześki promowane w telewizji