Mindshare Polska zamiast Arena Media obsłuży mediowo Ubisoft
Do grona klientów domu mediowego Mindshare Polska (GroupM) dołączy z początkiem 2016 roku Ubisoft - producent, wydawca i dystrybutor gier komputerowych.

Od początku 2016 roku Mindshare Polska będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę mediową producenta takich gier jak „Assassin’s Creed” czy „Far Cry”. Do zadań agencji będzie należało opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizacja mediów dla Ubisoft w Polsce. Zespół Anny Bieńkowskiej, director, client leadership w Mindshare Polska, będzie realizował kampanie producenta we wszystkich typach mediów.
Wartości budżetu marketingowego Ubisoftu, jak i czasu trwania umowy pomiędzy agencją a marketerem nie podano.
Latem br. Ubisoft globalnie wybrał do obsługi mediowej Havas Media Group - przetarg obejmował wówczas 17 rynków europejskich, a w Polsce oznaczało to kontynuację współpracy z Arena Media.
Dołącz do dyskusji: Mindshare Polska zamiast Arena Media obsłuży mediowo Ubisoft