Michałki z Wawelu reklamowane jako „znane ze smaku” (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa cukierków Michałki (produkowanych przez Wawel SA). Akcję przygotowały firmy Demo Effective Launching, ZenithOptimedia Group i 38 PR.
W spotach Michałków z Wawelu prezentowane są wszystkie warianty smakowe tych cukierków: klasyczne, kawowe, białe i Kokosowe. Reklamy pokazują też grupy młodych osób zajadających się tymi cukierkami.
Hasło główne kampanii to „Znane ze smaku Michałki z Wawelu”.
30- i 15-sekundowe spoty będą emitowane do 30 września w kanałach głównych i wybranych stacjach tematycznych.
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Demo Effective Launching, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group, a działania public relations realizuje agencja 38 PR.
Dołącz do dyskusji: Michałki z Wawelu reklamowane jako „znane ze smaku” (wideo)