Metod Furniture odświeża wizerunek
Firma Metod Furniture, producent mebli z Piły, w związku z rozwojem przeprowadziła rebranding.
Metod Furniture zdecydowało się na nową identyfikację wizualną w związku z dużym rozwojem firmy i zaistnieniu na rynku francuskim.
Wprowadzone zmiany obejmują przede wszystkim stronę internetową firmy, jej logo, jak i wygląd materiałów produkcyjnych oraz promocyjnych.
Nowe logo Metod Furniture
Nowe logo firmy nawiązuje do profilu jej działalności, opierającej się na wytwarzaniu mebli. Ma ono również ciekawy akcent kolorystyczny w postaci turkusowej kropki, który ma stanowić znak wyróżniający tę markę. Wprowadzone zmiany są niezwykle spójne i tworzą zwartą całość.
Wybór logo i jego symbolika nie są przypadkowe. Składa się ono z liter „M” i „F”, które oczywiście są pierwszymi znakami nazwy przedsiębiorstwa Metod Furniture. Dodatkowo w logo zostały umieszczone figury geometryczne, takie jak prostokąty i kwadraty, symbolizujące formą meble. Mają one nawiązywać do profilu działalności firmy, która zajmuje się ich produkcją. Całość dopełnia jasna, mocna, turkusowa kropka, odzwierciedlająca profesjonalizm i solidność marki w zakresie świadczonych usług.
Proces rebrandingu firmy Metod Furniture został przeprowadzony przez agencję Uphagen, która kiedyś działała jako agencja Socialove.
Dołącz do dyskusji: Metod Furniture odświeża wizerunek