Media Regionalne z materiałami wideo od Agencji TVN
Materiały wideo z zasobów Agencji TVN trafiły do 54 serwisów internetowych należących do Mediów Regionalnych. - To część projektu „Rewolucja wideo w Mediach Regionalnych” - informuje wydawca.
Do dyspozycji Mediów Regionalnych jest w serwisie agencyjnym x-news ponad 150 premierowych materiałów wideo dziennie. Portale publikują wybrane klipy wykorzystując technologię embedowania. Na stronach www klipy te wyświetlają się w playerze x-link wraz z reklamami sprzedanymi przez TVN Media. Przychody z reklam dzielone będą między partnerów projektu.
Media Regionalne wykorzystują player x-link również do publikacji własnych materiałów wideo na swoich portalach. W tym przypadku reklamy sprzedaje także centralne Biuro Reklamy Internetowej Mediów Regionalnych. W ramach współpracy Agencja TVN ma prawo do redystrybucji (za pośrednictwem serwisu x-news) materiałów wideo produkowanych przez Media Regionalne do innych mediów.
Współpraca z Agencją TVN to część projektu „Rewolucja wideo w Mediach Regionalnych”, który jest realizowany we wszystkich redakcjach tej grupy. - Stawiamy na wideo, bowiem ta forma przekazu jest atrakcyjna dla odbiorców, a ponadto obserwujemy rosnące budżety na reklamę wideo. Zwiększamy liczbę produkcji wideo, tworzymy nowe formaty, wzmacniamy ich prezentację w serwisach, korzystamy z nowych platform, a także rozwijamy umiejętności naszych reporterów - tłumaczy Tomasz Krawczyk, zastępca krajowego dyrektora rozwoju redakcyjnego Mediów Regionalnych.
Media Regionalne to drugi po portalu Interia.pl duży internetowy wydawca, który wykorzystuje treści z platformy x-link. Trafiają one także do kilkudziesięciu serwisów lokalnych i tematycznych. - Już teraz na stronach naszych partnerów klipy wideo wyświetlamy kilka milionów razy miesięcznie, a dzięki Mediom Regionalnym wynik ten znacząco poprawimy - podkreśla Tomasz Nabakowski, dyrektor działu licencjonowania treści i produkcji zleconej TVN Media.
Agencja TVN istnieje od 2009 roku, działa w strukturach TVN Media. Zajmuje się produkcją i dystrybucją materiałów newsowych dla klientów w Polsce i za granicą, świadczy usługi producenckie i broadcastingowe.
Media Regionalne to drugi pod względem wielkości wydawca gazet regionalnych w Polsce. Do Grupy należy dziewięć dzienników regionalnych dwanaście tygodników bezpłatnych, 30 portali informacyjno-społecznościowych, 12 portali regionalnych, dziewięć wortali tematycznych, serwis zakupów grupowych, pięciu drukarni oraz agencja reklamowa „Admis”. Niebawem spółka ma zostać sprzedana Grupie Polskapresse, ale finalizacja tej transakcji zależy od zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta, na którą obie strony oczekują (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Media Regionalne z materiałami wideo od Agencji TVN