Zmiany u wydawcy „Media Marketing Polska” i „Handlu”
Iwona Nawrocka-Kilinowska i Marcin Tyborowski z początkiem września dołączyli do zespołu VFP communications, obejmując zarządzanie działami komunikacji i marketingu oraz sprzedaży. To kolejna zmiana personalna w organizacji od dwóch lat zarządzanej przez Izabelę Sakowicz.
Iwona Nawrocka-Kilinowska, nowa CMO firmy, z marketingiem, komunikacją i organizacją eventów związana jest od 18 lat. Przez ostatnich 12 lat pracowała w agencji Solski Communications, pracując dla marek Lavazza, Grycan czy Pizza Hut. Od 2019 r. na stanowisku menedżera organizowała pracę zespołu realizującego działania komunikacyjne dla globalnego giganta, firmy Mastercard. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego.
Marcin Tyborowski ostatnich 16 miesięcy spędził jako senior account manager w Euvic Performance, wcześniej pełnił funkcję dyrektora sprzedaży na rynki CEE w International Data Group Poland SA, gdzie kierował zespołem oferującym globalne rozwiązania marketingowe. Marcin ma umiejętności w zakresie zarządzania sprzedażą, digital marketingu oraz realizacji projektów marketingowych. W VFP Communications objął stanowisko head of growth, a celem jego działań jest zapewnienie stałego rozwoju firmy.
Zmiany w redakcjach „MMP” i „Handel”
Zmiany personale objęły także zespoły redakcyjne. Michalina Szczepańska-Brzozowska, poza funkcją redaktor naczelnej magazynu „Handel”, przejęła rolę wydawcy dla wszystkich trzech tytułów mieszczących się w portfolio VFP – „Handel”, „Media Marketing Polska” i foodservice24.pl.
Redaktor naczelną portalu HandelExtra.pl została Wanda Żółcińska, dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem, której konikiem są nowe technologie oraz tematy z obszaru e-commerce. Przejęła także zadania związane ze zdobywaniem i rozwijaniem wysokiej jakości kontentu, także w ramach współprac komercyjnych.
Stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Media Marketing Polska” niezmiennie zajmuje Tomasz Wygnański.
– Celem moim i całego zespołu jest rozwijanie wydawnictwa w stronę dynamicznej i innowacyjnej platformy wiedzy, wyznaczającej standardy w dziedzinie jakości i niezależności dziennikarskiej. Przechodząc od tradycyjnych metod działania do nowoczesnych strategii i formatów publikacji, dążymy do stworzenia środowiska, w którym dziennikarze, eksperci i specjaliści mogą w pełni wykorzystywać swoje umiejętności, dostarczając treści o najwyższym poziomie merytorycznym – wyjaśnia Izabela Sakowicz, managing director & president of the board VFP communications.
Dołącz do dyskusji: Zmiany u wydawcy „Media Marketing Polska” i „Handlu”