McDonald's kampanią promuje frytki z posypką śmietanową
McDonald's wprowadził do oferty nowość - McShaker Fries - chrupiące frytki z posypką o smaku śmietany z pieprzem. Promuje je kampanią.
McShaker Fries to połączenie wyjątkowego smaku frytek oraz zabawy płynącej z ich przygotowania. Każdy zamawiający otrzyma porcję frytek, posypkę o smaku śmietany z pieprzem i specjalną torebkę, w której McShaker Fries trzeba przygotować. Wystarczy wszystkie składniki wrzucić do środka i wymieszać.
Nowość McDonald's promowana jest kampanią, której strategię oraz kreację powierzono agencji DDB.
Pojawieniu się w ofercie McShaker Fries towarzyszą także działania digitalowe prowadzone przez dom mediowy OMD oraz influencerskie i PR, za które odpowiada agencja 24/7Communication.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: McDonald's kampanią promuje frytki z posypką śmietanową