McDonald’s reklamuje Burgera Szefa w promocji „Best of M” (wideo)
W restauracjach McDonald’s ruszyła promocja „Best of M”. Towarzyszy jej kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB & Tribal, Macroscope OMD i 24/7 Communication.

W ramach promocji „Best of M” do menu McDonald’s wracają znane już pozycje: Burger Szefa oraz Kanapka Drwala. Nowością jest natomiast Podwójny McRoyal Tasty. Ponadto do każdego zestawu będzie można zamówić dodatki: brokuły w panierce z sosem śmietanowym lub frytki (dostępne również w powiększonych zestawach).
Ofertę wspiera kampania reklamowa prowadzona przede wszystkim w telewizji, internecie (m.in. social media) oraz samych restauracjach McDonald’s.
Za kreację reklam odpowiada agencja DDB & Tribal, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Macroscope OMD, a za działania public relations - agencja 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: McDonald’s reklamuje Burgera Szefa w promocji „Best of M” (wideo)