MaxigraGo na zaburzenia erekcji z identyfikacją od Czteryczwarte Brand Design
Agencja Czteryczwarte Brand Design zaprojektowała wizerunek marki MaxigraGo (Polpharma). Produkt jest lekiem na zaburzenia erekcji, dostępnym bez recepty. Agencja została wybrana w przetargu.
Marka MaxigraGo jest promowana jako mająca uniwersalny, męski wizerunek. Dobrana typografia i symbol mają komunikować skuteczność i dyskretnie sugerować obszar działania. Wdrożony design zawiera czytelny, geometrycznym podział na część z logotypem i nazwą substancji czynnej oraz część opisową, z panelem tekstowym podkreślającym wskazanie, dawkowanie i smak.
Zastosowana kolorystyka pozwala na wyeksponowanie trójkątnego kształtu tabletki. Obok dominującej czerni użyto koloru niebieskiego, tradycyjnie kojarzonego z kategorią leków na zaburzenia erekcji. Z kolei niewielkie gabaryty pudełka mają uwzględniać potrzebę dyskrecji.
Dołącz do dyskusji: MaxigraGo na zaburzenia erekcji z identyfikacją od Czteryczwarte Brand Design