Mateusz Gaca i Michał Sosiński wzmacniają kreację McCann Poland
Do zespołu agencji reklamowej McCann na stanowisko creative group head dołączył Mateusz Gaca, który nadzoruje pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Z kolei Michał Sosiński awansuje ze stanowiska senior art director na creative group head w zespole obsługującym markę KFC.
Mateusz Gaca dołączył do McCann obejmując stanowisko creative group head w zespole obsługującym markę Mastercard. Jest również odpowiedzialny za selekcję najbardziej kreatywnych projektów wychodzących z warszawskiego biura McCann i koordynację procesu ich udziału w krajowych i międzynarodowych konkursach i festiwalach branżowych.
Mateusz Gaca ma ponad 11-letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w Ogilvy Poland, Havas Warsaw, Grey Group Poland oraz 180heartbeats + Jung v Matt i DDB. Pracował dla szerokiego portfolio krajowych i globalnych marek, wśród których były: Bank Pekao S.A., mBank, IKEA, Peugeot, Volvo, Volkswagen, SEAT, Google, Huawei, Ben&Jerry's oraz McDonald’s. Wspierał również Rzecznika Praw Obywatelskich, Amnesty International, Wolne Sądy i Fundację Ocalenie, a jego prace były wyróżniane nagrodami zarówno branżowymi, jak i artystycznymi – od KTR po Cannes Lions, D&AD oraz One Show.
Michał Sosiński od ośmiu lat w McCann
Michał Sosiński, po ośmiu latach pracy w McCann, w tym przez ostatnie cztery lata na stanowisku senior art director dla KFC, marki należącej do holdingu AmRest, awansuje na jej creative group head. Pozostaje w strukturach zespołu obsługującego pioniera wśród restauracji szybkiej obsługi skupiając się nad dalszym rozwojem kreatywnym marki KFC.
Michał Sosiński związany jest z branżą reklamową od dekady. W tym czasie współtworzył kampanie 360 dla takich marek jak Coca-Cola, Lech, Wyborowa, KFC, L’Oreal Paris, Vichy, Pekao S.A., Mastercard, oraz Nestle. Na swoim koncie ma kilka nagród Effie, w tym dwie złote statuetki.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Gaca i Michał Sosiński wzmacniają kreację McCann Poland