Marta Cwalina-Śliwińska dyrektorką marketingu Black Red White
Marta Cwalina-Śliwińska objęła stanowisko dyrektorki marketingu produkującej meble firmy Black Red White.
Marta Cwalina-Śliwińska ma ponad 12-letnie doświadczenie zawodowe w marketingu, w ostatnich latach dodatkowo rozwija się jako coach i mentorka bznesu. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych oraz budowaniu marek.
Pracowała dla takich brandów jak M&M's, Snickers, Twix, Mars, Bounty i Milky Way. Przez 12 lat była związana z koncernem Mars.
Black Red White w ostatnich latach nie realizowała szeroko zasięgowych kampanii reklamowych. Ostatnią aktywacją tego typu była wizerunkowa akcja „Robimy dom. Cały dom!” z 2019 roku, kontynuacja platformy komunikacyjnej "Trzech mistrzów". Przygotowały ją Heart&Brain (kracja), Havas Media (zakup mediów) i OTO Film (produkcja). „Robimy dom. Cały dom!” przekonywała klientów, że salony meblowe BRW to miejsca, w których każdy znajdzie to, czego aktualnie szuka.
Dołącz do dyskusji: Marta Cwalina-Śliwińska dyrektorką marketingu Black Red White