Marki na Facebooku coraz częściej odpowiadają na posty użytkowników
Jeszcze blisko rok temu marki na Facebooku ignorowały aż 70 proc. pytań zadawanych im przez użytkowników społecznościowego portalu. Jednak w ciągu ostatnich trzech kwartałów sytuacja diametralnie się zmieniła - wynika z danych Socialbakers.
W II kwartale ubiegłego roku marki odpowiadały na Facebooku na 30 proc. zadawanych przez użytkowników pytań.
W kolejnych trzech miesiącach wskaźnik ten wyniósł już 48 proc., w ostatnim kwartale minionego roku było to 55 proc., a w I kwartale roku bieżącego - już 60 proc.
Niecały rok temu najczęściej na posty użytkowników odpowiadały marki z branży telekomunikacyjnej. Teraz na czele są marki z sektora finansowego, odpowiadające na blisko 80 proc. wpisów. Natomiast najwyższy wzrost w omawianym okresie zaobserwowano w przypadku branży FMCG i odzieżowej.
Dołącz do dyskusji: Marki na Facebooku coraz częściej odpowiadają na posty użytkowników