InPost na dłuzej sponsorem multimedialistki olimpijskiej w lekkiej atletyce
Grupa InPost przedłuża współpracę z Natalią Bukowiecką – multimedalistką olimpijską w lekkiej atletyce. Umowa sponsorska będzie obowiązywać do Igrzysk Olimpijskich Los Angeles 2028.
Grupa InPost przedłużyła umowę sponsorską z Natalią Bukowiecką – gwiazdą światowej lekkiej atletyki. Jest ona rekordzistką Polski w biegu na 400 m, mistrzynią Europy w biegu na 400 m (Rzym 2024), a także brązową medalistką olimpijską w biegu na 400 m (Paryż 2024).
– Wspieranie sportowców to dla InPost ważny element strategii marketingowej. Cieszymy się, że możemy być partnerem takich aspirujących sportowców, jak Natalia Bukowiecka. Nasza umowa został podpisana aż do Igrzysk Olimpijskich w 2028 roku, bo jesteśmy świadomi, jak ważny dla sportowców jest czas przygotowań. To też dowód na to, że poważnie podchodzimy do sponsoringu i rozwoju sportowców z InPost Sport Team – mówi Izabela Karolczyk – Szafrańska, chief marketing & ESG officer InPost.
W ramach umowy logo InPost będzie na strojach sportowych Natalii, a także podczas aktywności medialnych. InPost w ramach strategii sponsoringowej przygotował też specjalny Paczkomat z dedykowaną okleiną nawiązującą do rekordu Polski Natalii. Paczkom t zlokalizowany jest w wyjątkowym dla sportowców miejscu w Warszawie – pod Centrum Olimpijskim.
InPost jest ponadto Oficjalnym Partnerem największego wyścigu kolarskiego na świecie – Tour de France, Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt – czołowego klubu hiszpańskiej LaLiga, Oficjalnym Partnerem klubu angielskiej Premier League – Newcastle United oraz Sponsorem Strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej. Ponadto, InPost w ramach projektu InPost Sport Team sponsoruje polskich olimpijczyków.
Dołącz do dyskusji: InPost na dłuzej sponsorem multimedialistki olimpijskiej w lekkiej atletyce