Mariusz Drzewiecki dyrektorem kreatywnym w Grupie Keino
Mariusz Drzewiecki został creative directorem w Grupie Keino, z którą jest związany od 2019 roku.
Na nowym stanowisku Mariusz Drzewiecki koordynuje pracę zespołu kreatywnego, odpowiada za realizację strategii reklamowej.
Nowy dyrektor kreatywny ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał w agencjach w Poznaniu i w Warszawie. Skrzydła rozwijał w Dentsu jako studio director, wcześniej związany był z agencją Socializer, w której zajmował stanowisko Head of Graphic Designers. Tworzył i współtworzył kreacje dla ważnych brandów jak np. Warta, Ferrero, AXA, Mastercard, Eurobank, Play, Radio ZET, Provident, Plus, Skoda i Unicef.
Keino Grupa działa jak agencja 360 stopni. Pracuje między innymi z takimi markami, jak: Stokrotka, Graal, Salatino, CUK, UNICEF, WWF, Comarch, POT.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Drzewiecki dyrektorem kreatywnym w Grupie Keino
Posta piszę głównie aby bezsilnie zaprotestować przeciwko bezrozumnemu kasowaniu komentarzy na sąsiednich stronach WM. Może tutaj, w innym dziale, chociaż na chwilę się ukaże.