Maria Gajewska head of digital communication Grupy CCC
Maria Gajewska - dotychczas związana zawodowo z Publicis Media - dołączyła do zespołu firmy obuwniczej Grupa CCC. Objęła stanowisko head of digital communication. Jej zatrudnienie związane jest ze wzmacnianiem przez Grupę CCC kompetencji digitalowych.

Na nowym stanowisku Gajewska pokieruje pracą zespołu odpowiedzialnego za komunikacje digital wszystkich marek CCC, w tym marki Gino Rossi zarówno na rynku polskim, jak i na wszystkich rynkach zagranicznych.
- Zadaniem Marii na nowo stworzonym stanowisku w naszej grupie będzie rozwój digitalowych kanałów komunikacji razem z social mediami oraz współpraca z innymi działami jak ecommerce czy CRM – mówi Marek Kmiecik, dyrektor marketingu Grupy CCC.
Maria Gajewska przez ostatnie lata była dyrektorem kreatywnym w Publicis Media (Publicis Media/LiqudThread/Next Agency). W ramach grupy Publicis blisko współpracowała z agencją Saatchi&Saatchi oraz domem mediowym Starcom. W przeszłości była związana również z agencjami DDB oraz Havas Poland.
Prace jej i jej zespołu były wielokrotnie nagradzane na festiwalach w Polsce i za granicą (KTR, Innovation, Golden Drum, Mixx Awards, Kampania Społeczna Roku, Effie Awards). W tym roku była przewodniczącym jury w kategorii fotografia w konkursie kreatywnym KTR.
Dołącz do dyskusji: Maria Gajewska head of digital communication Grupy CCC