Marek Kondrat reklamuje ING w Nowym Jorku (wideo)
Startuje kampania reklamowa w 5-miesięcznej lokaty w ING Banku Śląskim. Twarzą akcji, opartej na happeningu w Nowym Jorku, jest Marek Kondrat.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa ING Banku Śląskiego wykorzystuje materiały z happeningu zorganizowanego przez tę firmę w Nowym Jorku. W ramach eventu na Wall Street postawiono 10-metrową dmuchaną świnkę-skarbonkę, a Amerykanie dzielili się swoimi doświadczeniami na temat oszczędzania. Przekaz żartobliwie zachęca mieszkańców USA do ograniczania wydatków. W akcji - promującej 5-miesięczną lokatę w ING z rocznym oprocentowaniem 5,55 proc. - występuje Marek Kondrat, który od kilku lar reklamuje tę firmę.
Akcja obejmuje telewizję (TVN, TVP, Polsat, stacje niszowe),
internet (wp.pl, onet.pl, nasza-klasa.pl), prasę (Metro, GW,
Rzeczpospolita, Newsweek, Wprost, Polityka, Przekrój, Brief) i
oddziały banku. Kreację kampanii przygotowały agencje reklamowe
Brain i 180heartbeats (internet), natomiast planowaniem i zakupem
mediów zajęły się firmy PanMedia Western i TradeDoubler
(internet).
Dołącz do dyskusji: Marek Kondrat reklamuje ING w Nowym Jorku (wideo)