SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marek Kondrat reklamuje ING w Nowym Jorku (wideo)

Startuje kampania reklamowa w 5-miesięcznej lokaty w ING Banku Śląskim. Twarzą akcji, opartej na happeningu w Nowym Jorku, jest Marek Kondrat.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa ING Banku Śląskiego wykorzystuje materiały z happeningu zorganizowanego przez tę firmę w Nowym Jorku. W ramach eventu na Wall Street postawiono 10-metrową dmuchaną świnkę-skarbonkę, a Amerykanie dzielili się swoimi doświadczeniami na temat oszczędzania. Przekaz żartobliwie zachęca mieszkańców USA do ograniczania wydatków. W akcji - promującej 5-miesięczną lokatę w ING z rocznym oprocentowaniem 5,55 proc. - występuje Marek Kondrat, który od kilku lar reklamuje tę firmę.




Akcja obejmuje telewizję (TVN, TVP, Polsat, stacje niszowe), internet (wp.pl, onet.pl, nasza-klasa.pl), prasę (Metro, GW, Rzeczpospolita, Newsweek, Wprost, Polityka, Przekrój, Brief) i oddziały banku. Kreację kampanii przygotowały agencje reklamowe Brain i 180heartbeats (internet), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęły się firmy PanMedia Western i TradeDoubler (internet).

Dołącz do dyskusji: Marek Kondrat reklamuje ING w Nowym Jorku (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl