Kluczowy manager po 17 latach żegna się z PSMM Monitoring&More
Marcin Szczupak, new business&research director, odchodzi z PSMM Monitoring&More - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracował w firmie ponad 17 lat.
Instytut Monitorowania Mediów w styczniu tego roku podpisał umowę inwestycyjną z PSMM Monitoring&More - firmą zajmującą się analityką treści medialnych.
Marcin Szczupak w PSMM Monitoring&More (dawniej Press-Service Monitoring Mediów) pracował od początku 2007. Przez wiele lat pełnił funkcję managera. W styczniu 2022 roku objął stanowisko new business&research directora. Z naszych informacji wynika, że manager postanowił odejść z firmy. Powodów jego decyzji nie udało nam się ustalić.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przed dołączeniem do PSMM Monitoring&More, Marcin Szczupak przez ponad 4 lata pracował jako media research analyst w Media Navigator. Wcześniej był też researcherem w PKO BP.
IMM kupiło Newspoint
4 stycznia br. Instytut Monitorowania Mediów kupił 100 proc. udziałów spółki Newspoint, która także oferowała usługi analityki mediów. Kwoty transakcji nie ujawniono.
PSMM Monitoring&More we wrześniu 2022 roku przeszedł rebranding, obejmujący m.in. zmianę nazwy z Press-Service Monitoring Mediów. Prezesem zarządu został wtedy Sebastian Bykowski, a Marcin Szczupak objął rolę new business and research directora. Poprzedni prezes Zbigniew Długi przeszedł na emeryturę. Firma miała plany na ekspansję na rynkach regionu CEE i na Bliskim Wschodzie, w dłuższej perspektywie czasowej - w Turcji, Brazylii, Kanadzie, Izraelu i Europie Zachodniej.
Instytut Monitorowania Mediów od ponad 24 lat prowadzi działalność w branży analityki przekazów mediowych. Od 2009 roku oferuje swoje usługi również w Rumunii pod marką mediaTRUST. IMM przygotowuje zestawienia „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, „O tym się mówi” (najbardziej zasięgowe materiały dziennikarskie).
Dołącz do dyskusji: Kluczowy manager po 17 latach żegna się z PSMM Monitoring&More