„Mam w sobie to coś” - Prince Polo promowany w wersji Mini
Wafelki Prince Polo (produkowane przez Mondelez Polska) trafiły do sprzedaży w wersji Mini. Wspierają to materiały reklamowe - m.in. torby na zakupy - z hasłem „Mam w sobie to coś”.
Wafelki Prince Polo Mini są dostępne w wersji smakowej Classic. Sprzedawane są w opakowaniach po 20 sztuk, ułożonych w dwóch rzędach na tacce w złotym kolorze. - Dzięki temu nowe Prince Polo można postawić na stole podczas wizyty znajomych, imprezy lub spotkania z rodziną - przekonuje Aleksandra Senenko, brand manager Prince Polo w Mondelez Polska.
Prince Polo Mini pojawiło się w sprzedaży na początku sierpnia. Rekomendowana cena detaliczna opakowania - ważącego 128 g - wynosi 5,99 zł. Opakowanie zaprojektowała agencja PND Futura.
Nową wersję wafelków wspierają materiały reklamowe w punktach sprzedaży: plakaty, topery, wobblery, standy, owijki, ekspozytory oraz listwy cenowe. Ponadto w wybranych sklepach przy zakupie Prince Polo Mini klienci będą otrzymywać bawełnianą torbę na zakupy z nadrukowanym hasłem marki - „Mam w sobie to coś”. Materiały POSM zaprojektowała agencja Hasselford.
Przypomnijmy, że wiosną br. pod hasłem „Każdy ma w sobie to coś, tak jak Prince Polo” prowadzona była kampania reklamowa odświeżająca wizerunek Prince Polo (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Dołącz do dyskusji: „Mam w sobie to coś” - Prince Polo promowany w wersji Mini