SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ciastka Oreo Golden debiutują w polskich sklepach

Mondelez Polska wprowadza do sklepów kolejny wariant Oreo. Debiutujące na polskim rynku Oreo Golden to jasne, kruche ciastka, przełożone nadzieniem o smaku waniliowym.

Oreo Golden to nowa odsłona kultowych ciastek Oreo. Jasne ciastka przełożone, kremowym nadzieniem właśnie trafiły do sprzedaży. Jasna wersja kultowych ciasteczek Oreo dostępna jest w szerokiej dystrybucji i sprzedawana jest w formacie 176 g.

Wprowadzeniu produktu na polski rynek towarzyszy kampania mediowa, w ramach której realizowane są działania digitalowe, PR-owe oraz sprzedażowe.

Loteria Oreo Golden

Konsumenci już od 1 kwietnia mogą brać udział w loterii, w której do wygrania jest nawet 100 tys. zł. Aby wziąć w udział w zabawie, wystarczy kupić dowolny produkt Oreo (z promocji wykluczone są lody) i zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie loteriaoreo.pl. Loteria trwa do 30 kwietnia, a losowanie nagrody głównej odbędzie się 17 maja 2021 roku.

Dodatkowo, w 8 największych miastach Polski, klienci InPostu będą mogli znaleźć niespodziankę w Paczkomacie w postaci darmowych ciasteczek umieszczonych w skrytce razem z ich paczką. Na części Paczkomatów zostanie również umieszczona reklama Oreo Golden.

Za strategię komunikacji, zakup i planowanie mediów oraz koordynację działań digitalowych odpowiada dom mediowy Mindshare. Obsługę loterii powierzono agencji Advalue, kreacje digitalowe zostały stworzone przez agencję Carla Zuri, zaś komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

Dołącz do dyskusji: Ciastka Oreo Golden debiutują w polskich sklepach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl