„Mali Szefowie by MasterChef Junior” - nowy internetowy projekt Endemol Shine Polska i TVN Media
W poniedziałek, 28 maja br. odbędzie się premiera digitalowego spin-off’a dziecięcego programu kulinarnego „Mali Szefowie by MasterChef Junior”. Produkcję będzie można zobaczyć na stronie tvn.pl oraz dostępnym na You Tubie kanale TVN Foodie.

Bohaterami każdego kilkuminutowego odcinka są uczestnicy „MasterChef Junior”. W roli prowadzących widzowie zobaczą dwa duety: zwyciężczynię drugiej edycji, Julię Cymbaluk wraz z Brunonem Plucińskim lub Luizę Baaziz i Jakuba Tomaszczyka.
Uczestnicy każdej pary, co tydzień, pojedynkują się m.in. na ulubione wśród widzów przepisy kulinarne. Każdy z odcinków ma charakter tematyczny. Po emisji każdego z nich internauci będą mogli za pomocą komentarzy oddać głos na najlepszy w ich ocenie przepis.
Premiera „Małych Szefów by MasterChef Junior” odbędzie się w poniedziałek 28 maja tego roku. Odcinki będzie można oglądać w poniedziałki na tvn.pl o godz. 15.00, a na kanale YouTube w czwartki (kanał TVN Foodie, playlista na tvn.pl) o godz. 17.00.
Autorski projekt Endemol Shine Polska powstał we współpracy z TVN Media. Autorem pomysłu jest Andrzej Szajewski, dyrektor kreatywny digital Endemol Shine Polska. Po stronie TVN Media za projekt odpowiadają Aleksandra Krystowska i Katarzyna Zawadzka oraz Emotion Studio.
Trzeci sezon talent-show „MasterChef Junior” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 4 marca do 13 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 2,01 mln osób, co przełożyło się na 12,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,82 proc. w grupie 16-59.
Dołącz do dyskusji: „Mali Szefowie by MasterChef Junior” - nowy internetowy projekt Endemol Shine Polska i TVN Media