Małgorzata Gawryszczak przeszła z Burdy do Edipresse Polska
Małgorzata Gawryszczak została product managerem magazynów „Party” i „Flesz”, wydawanych przez spółkę Edipresse Polska.
Gawryszczak przejmie obowiązki Marcina Komarzewskiego, który w grudniu ub.r. awansował na stanowisko dyrektora marketingu segmentu people & glossy, w którego skład wchodzą właśnie „Party” i „Flesz”.
Małgorzata Gawryszczak jest związana z rynkiem prasowym od ośmiu lat. Do Edipresse przeszła z wydawnictwa Burda International (wcześniej G+J Polska), gdzie zajmowała stanowisko marketing brand managera odpowiedzialnego za promocję magazynów „Glamour”, „Claudia”, „Focus” i „National Geographic”.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Party” w I kwartale br. wyniosła 248 207 egz., a „Flesza” - 108 736 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Gawryszczak przeszła z Burdy do Edipresse Polska