Magdalena Mussmann: z OMD do Value Media
Magdalena Mussmann zaczęła pracę w dziale buyingu domu mediowego Value Media (należącego do Group One). Poprzednio przez 10 lat pracowała w OMD.
W Value Media Magdalena Mussmann objęła funkcję buying intelligence directora. Będzie odpowiedzialna za optymalizację warunków zakupowych w mediach pozainterentowych oraz wsparcie Arkadiusza Stępkowskiego w zakresie internetu. Jej głównymi obowiązkami będzie kształtowanie polityki zakupowej Group One, prowadzenie negocjacji z mediami i zarządzanie budżetami mediowymi.
Magdalena Mussmann, tak samo jak Arkadiusz Stępkowski, będzie raportować do Bartosza Krzewskiego, pełniącego funkcję media buying directora.
Przez ostatnie 10 lat Magdalena Mussmann była związana z domem mediowym OMD, pełniła tam funkcję deputy buying directora. Brała udział w realizacji projektów dla takich firm i marek jak McDonald’s, Renault, Nissan, Wedel, Nivea, Unilever, Henkel , Żywiec, Heinz, Sony, Storck i Polpharma.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Mussmann: z OMD do Value Media
Dupek - Panu Stępkowskiemu to ty co najwyżej możesz buty czyścić, albo podeszwy wylizać do czysta.